dinsdag 30 april 2024

Rust en Welness

 Om 8.00 Marokkaanse tijd (is 9.00 Nederlandse tijd) word ik wakker maar val weer in slaap tot 9.00. Mijn moeder appt dat ze ook wakker is en Kader wordt ook wakker. We hebben lekker geslapen. Sophia laten we liggen als we naar het ontbijt gaan. Zij heeft toch wat meer slaap nodig en we nemen wel wat van het ontbijt voor haar mee. 

Omdat het vannacht zo koud was en de telefoon nu ook maar 15 graden aangeeft zijn we in lange broeken en vesten. Er zijn plekjes buiten om te zitten maar zou het niet te koud zijn? We zien een mooi beschut plekje in de zon. Het is helemaal niet te koud, het is warm. Vest meteen uit! Het ontbijt is erg lekker en ook de presentatie ziet er erg mooi uit. Allemaal zoetigheden het lijkt wel de starbucks maar ook lekkere broodjes, veel soorten kaas en ei. We  genieten heerlijk buiten in de zon van ons eerste ontbijtje. 

Na ons ontbijt brengen we een ontbijtje voor Sophia naar boven en gaan mijn moeder en ik bij het zwembad zitten. Het ziet er zo mooi uit, met allemaal loungesets. We verplaatsten ons een paar keer, eerst in de zon want in de schaduw is het te koud, dan juist in de schaduw want in de zon is het te warm. We lezen lekker en doen HayDay! Heerlijk om ze lekker uit te rusten na een drukke periode en de reis van gisteren. Sophia is op de kamer gebleven want na de meivakantie doet ze examen en ze moet nu leren. 

Om 14.00 is ze klaar en komt er ook bij zitten. Kader is ondertussen ook met vanalles bezig geweest en komt er ook even bij, we bestellen een lunch en eten die lekker aan het zwembad op. Het zwembad water is erg koud, wel zijn er vaak kinderen in bezig dus het moet wel kunnen wennen. Maar omdat we straks naar de hammam gaan, ga ik het nu niet proberen.







Om 17.00 vertrekken we naar de Hammam, Kader had in het hotel prijzen doorgekregen en die waren ineens weer veel duurder dus moesten hij weer onderhandelen maar uiteindelijk is het gelukt. Het was erg lekker, in de Hammam en een massage. Mijn moeder en Sophia waren voor de eerste keer en vonden het ook erg lekker en rustgevend! Wel zien we bij Sophia kleine pukkeltjes ontstaan. 

Terug naar het hotel moeten we nog eten, het is 19.30. Maar Kader wil voetbal kijken en dus bestellen we pizza's. Ze komen in de rust en zijn heerlijk. Mijn moeder en ik hebben ook nog lekker op het zitje voor onze kamer gezeten, een heel lekker plekje maar in de avond merk je wel dat het weer koud wordt. 

Als ik net aan mijn blog begint belt Sophia dat ze last van uitslag heeft. Ik schiet meteen in de stress want denk meteen weer aan mijn kleine vijandjes de bedbugs maar hoe ik haar kamer ook inspecteer ik vind niks. Bovendien ziet haar uitslag er niet uit als bedbugs, ben bang dat ze een allergische reactie heeft op de Hammam, jammer want ze vond het juist zo lekker. Na de voetbalwedstrijd komt Kader weer terug en maak ik het blog af. Het was een heerlijke rustige bijkom dag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere chill dag, hotel ziet er super rustig uit zeg. Zijn er ook andere mensen? Voetbal was ook wel erg spannend gisteren dus snap Kader wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou lekker relaxen na jullie nachtelijk avontuur

    BeantwoordenVerwijderen