zaterdag 17 september 2011

Nog wat laatste foto's

Ondertussen alweer 3 weken thuis en echt heimwee naar Florida, vooral om er de volgende keer met Kader samen te zullen zijn. We hebben deze vakantie echt prachtige dingen gezien en gedaan. De stranden bij Fort Meyers, mooie natuur, wilde dolfijnen gezien, een prachtige villa, een heerlijke auto, de Disneyparken en vooral Discoverey cove. Er zal ook zeker een volgende keer gaan komen dat ik al die mooie dingen ook met Kader kan gaan doen.
We weten alleen nog niet wanneer...
In de tussentijd blijf ik andere dingen op mijn blog zetten, zoals een weekendje antwerpen met de hele familie voor mijn moeders 60e verjaardag die we zelf  op de keys hebben gevierd maar nu dus met de hele familie. Ook is van de week de foto cd van de fotopas gekomen en heb ik hier ook wat foto's van op mijn blog gezet, ze zijn erg mooi geworden.






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten