vrijdag 29 oktober 2010

De eerste dag naar Disney

Lekker op tijd op en ontbeten. Het was erg lekker en lekker rustig. We waren er even na 10en. We gaan deze dag alleen naar het "gewone" park en morgen naar beide parken.
Het park is in Halloween stijl. In main street zijn allemaal pompoenen en er reed een busje met Disney figuren en pompoen figuren die snoepjes uitdeelden.









We begonnen de dag om een fastpass te halen voor Buzz lightyear. Toen we die hadden zijn we naar de autootjes gegaan. Sophia sturen en ik gas geven. Kader en mijn moeder reden voor ons. Sophia vond de autootjes erg leuk en t ritje is ook lekker lang.


Hierna hebben we een Minnie ballon voor Sophia gekocht en naar een vrolijke Halloween show bekeken voor het kasteel. Was echt een leuke show met Minnie die Halloween viert met de slechterikken maar zoals Minnie zei t moet wel gezellig blijven want dit feestje is voor iedereen. Dus eng was t niet en Sophia genoot er van, vooral van Gaston die ze pas heeft ontdekt door de cd die we in de auto hebben gedraaid van de musical beauty and the beast (we wilden eens wat anders de sprookjeswonderland en studio 100)







Daarna was t fastpas geldig en hebben we op aliens geschoten. Sophia was met Kader en ik met mijn moeder. Ik heb maar weinig punten gehaald. Ik begon goed maar op een gegeven moment hebben mijn moeder en Kader me ingehaald.
Daarna was t zo mooi weer dat we vonden echt even op een terras te moeten zitten. Op het terras daar tussen main street en het kasteel hebben we lekker gezeten. Ik deelde met Sophia een lekker ijsje van Ben en Jerry en Kader en mijn moeder koffie.
Ondertussen was weer die Halloween show op de achtergrond en t weer was zo mooi dat we heerlijk zaten te genieten.


Na deze pauze Halloween land bekeken. Frontierland is vol met pompoenen en pompoen figuren enz. T zag er heel gezellig uit.




Een rondje op de boot gemaakt. Mooi in de herfst met al die bomen in herfstkleuren. Toen we van de boot kwamen, kwamen er veel Disney slechterikken aan. Kader ging met Shan Yu (ofzo) van Mulan op de foto.


Toen gingen we naar Fantasyland op de foto met Goofy en Donald. Sophia vond ze een beetje eng maar is wel moediger dan de vorige keer. Toen rende ze weg als er een figuur aan kwam. Nu heeft ze Goofy zelfs aan zijn oor getrokken. Hierna een rondje in de draaimolen en Sophia zat er heerlijk te stralen. Toen t ritje afgelopen was viel ze direct in slaap. We hebben een beetje gewandeld en van de omgeving genoten en zijn naar Cowboy Cookout barbeque restaurant gegaan en Sophia werd al weer wakker en was wonder boven wonder na zo'n kort slaapje weer helemaal opgeladen.
Na t eten in de trein, bijna direct aan de beurt. Daarna in Pirates. We waren bang dat t te eng zou zijn maar Sophia liep heel stoer naar binnen en zat in de bootjes heel geinteresseerd te kijken. Toen t was afgelopen was wou ze wel nog een keer.
In Fantasy land zijn we naar Casey Junior de circus trein geweest en toen in Small world. Small World is Sophia's grote favoriet., ze zingt het liedje zelfs mee. (een twee jarige in  het Engels horen zingen is heel grappig)
 Tot slot wat winkeltjes bekeken en een broodje gegeten in main street en toen terug naar t hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten