zaterdag 30 juli 2022

De tijd gaat (te) snel

 Heerlijk geslapen na de indrukwekkende maar vermoeiende dag gisteren. Kreeg een mailtje van April over de check out procedure en ook al zitten we hier nu een paar dagen het vertrek komt akelig dichtbij. Maar wat we ons niet goed realiseren is dat het niet het einde van de vakantie is, dat komt omdat we andere jaren de vakantie afsloten met de villa maar nu zijn we er juist mee begonnen.

Mijn moeder en ik ontbeten samen en lieten Sophia liggen. Na het ontbijt gaan we lekker aan het zwembad liggen, lekker zwemmen en lekker liggen. Sophia laat zich om 10.30 even zien, daarna gaat ze binnen de sims spelen op de computer. 




Wij genieten in ieder geval heerlijk van het zwembad. Ook doe ik nog even lekker een dutje op een ligbed, heerlijk een dutje zo naast het zwembad en daarna er weer even in. Om 13.00 gaan we eruit, we vinden het wel jammer want we hadden het makkelijk nog een paar uur volgehouden maar omdat we een keer extra naar Ross en andere clearance stores waren geweest moeten we nu twee winkelcentra op 1 dag. 

We rijden ongeveer 13.45 van ons huis weg naar de Florida mall, deze ligt het verste weg van de twee, onderweg zien we bijv Seaworld met zijn achtbanen en aquatica, ook de afslag van Universal maar daar zie je verder vanaf de weg niks van. Het is weer ontzettend druk op de weg, het duurt zo lang voor we er eindelijk zijn, zonde van onze kostbare tijd maar ja het is niet anders.

We beginnen in de Florida mall bij JC Penny's. Als we binnenkomen zien we namelijk een clearance op de zwempakken en hoewel bij mijn moeder en ik er ieder al een gekocht hebben nemen we toch nog een kijkje want we gaan regelmatig zwemmen in Hoorn dus een extra kan geen kwaad en ja hoor we vinden allebei een hele mooie. Bij de Levi spijkerbroeken zien we dat er 30% korting heeft en ik vind er een mooie broek tussen en Sophia zelfs 2. Het afrekenen bij de kassa gaat trouwens ontzettend traag er zijn maar een paar mensen voor ons maar het schiet niet op. Alweer zonde van onze kostbare tijd. 

Door de Florida mall heen op weg naar Macy's willen we eerst iets eten want dat hadden we niet meer bij het huis gedaan. Bij Cinnabon willen we er 3 bestellen, ik dacht eigenlijk dat het gewoon een stick was en daarom bestellen we er 3. Het meisje zegt het is goedkoper om er 4 te nemen, ok doen we dat. Zijn het geen sticks maar enorme rollen met Frosting. Wel heel lekker maar die 4e krijgen we niet meer op en nemen we in een doosje mee. Naast ons zit ook weer zo'n sushi op lopende band restaurant ik zou het wel eens willen proberen maar ben bang dat het heel duur is. Je pakt sushia van de lopende band en op elk bordje zit een kleur dat de prijs bepaalt, achteraf reken je je bordjes af. 



Sophia wil graag bij de Lush winkel naar binnen en koopt een soort geleiachtige zeep in een potje. Dan komen we bij Macy's aan. Ik koop hier altijd mijn ondergoed en hier slaag ik goed voor hoewel het wel jammer is dat ze niet meer buy 3 get one free hebben. Het is trouwens wel tot aan het einde van het weekend back to school weekend en dan betaal je geen belasting. 

Sophia koopt voor mijn moeders verjaardag een mooie handdoek voor haar. Verder zien we niet veel, deze Macy is erg rommelig heel veel clearance maar dan moet je weer zo zoeken, we laten het verder maar. Aan de kassa duurde het ook hier weer heel erg lang. Wat wel altijd leuk is, is dat Macy een enorme afdeling aan gala jurken heeft. Vroeger kochten we er altijd een voor Sophia maar dat hoeft van haar niet meer en ik zou zelf niet weten wanneer ik zo'n jurk aan moet, maar mooi zijn ze wel. 

Om 17.30 zitten we weer in de auto en rijden nu een stuk terug naar de Premium Outlets op Vineland we komen hier om 18.00 aan. Dit zijn eigenlijk mijn lievelings outlets jammer dat we nu toch wel weer moe zijn en hier niet meer uren kunnen doorlopen. We lopen dus rechtstreeks op de winkels af die we voor ogen hebben. We beginnen bij Tommy Hilfiger en kopen een mooi overhemd voor Kader ook hier weer een eeuw in de rij maar nu niet omdat het personeel niet op schiet maar omdat er mensen zijn die tassen vol kleding kopen in allerlei verschillende maten om weer door te verkopen dus dat duurt vreselijk lang! 

Hierna gaan we naar Kipling, we willen al heel lang een tweede rugzak en die goedkope rugzakken van de Walmart zijn het net niet en bij Ross konden we niks leuks vinden. Hier krijgen we wel 20% korting op de rugzak en hij is erg mooi! Als laatste nog naar Guess waar mijn moeder een mooie broek vind maar als je er twee koopt krijg je de tweede voor 50% en mijn moeder ziet zelf niks meer en voor mij zijn ze te klein maar natuurlijk is daar Sophia die hier mooi van profiteert en dus ook weer een mooie broek krijgt. Het is inmiddels kwart over 8 en we willen echt gaan eten. Gelukkig zit de Outback (steakrestaurant) hier vlakbij. We zitten er snel aan tafel. Ik heb een heerlijke rumpunch bij mijn eten. Als voorgerecht heeft mijn moeder uiensoep en Sophia heeft spijt van haar Ceasar salade want uiensoep is haar nieuwe favoriet. Als hoofdgerecht heeft mijn moeder filet mignon met garnalen, Sophia alleen filet mignon en ik ribeye maar dan wel met een heerlijke baked potatoe. Om 21.00 rijden we weer naar huis natuurlijk weer met file en om half 10 zijn we weer thuis, tijd voor het Blog. 







De tijd gaat zo snel, maar er zitten ook gewoon veel te weinig uren in een dag want we willen zoveel, lekker uittusten maar ook shoppen, pretparken bezoeken maar ook de natuur zien, de dag zou een paar extra uren moeten hebben.


2 opmerkingen:

  1. Dat winkelen klinkt heerlijk. Zou ik de hele vakantie daar doen denk ik ;) veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doen jullie veel kan mij voorstellen dat je te kort uren in een dag hebt
    Jullie halen alles uit een dag

    BeantwoordenVerwijderen