dinsdag 26 juli 2022

Relaxxxxxxx and shop

 Vandaag weer beginnen we weer eens lekker rustig aan. Ik ben om 8.00 wakker en mijn moeder was zelfs om 7 uur al wakker. Sophia hebben we laten liggen die had ook echt haar rust nodig, ze kwam om 10 uur uit bed. Wij hadden al samen ontbeten en gingen lekker bij het zwembad liggen. Sophia bleef eerst even lekker binnen uitrusten en met haar telefoon. Om 11.15 hoorden we ineens Hello.. Het was de poolguy die naar de waterkwaliteit kwam kijken en helaas moesten we er even uit. Om 12.00 konden we er weer in. We gingen dus lekker op de ligstoelen liggen lezen en om even over 12en gingen we het water weer in. Sophia kwam er dit keer ook bij en we hebben heerlijk gezwommen. Ik heb enigzins allergie gekregen maar lang niet zoveel als vroeger. Wel zag ik vanmorgen uitslag op mijn benen zitten en ik had op internet al vaker iets gezien dat de Disneyrash heet, dat is dus geen grapje, je krijgt uitslag op je benen door het vele lopen en de hitte. Gelukkig valt het bij mij wel mee want ik heb foto's gezien van mensen die echt enorm onder de uitslag zaten. Ik smeer er Aloe op en ik heb er verder geen last van. Als we uitgezwommen zijn gaan we nog lunchen met de overgebleven kip en fruit. 

Dan is het tijd om te gaan shoppen op de planning staat eigenlijk naar de Outlets op Vineland, maar we hebben echt dringend een koffer nodig en die willen we echt bij Ross proberen te kopen want dat scheelt flink in het geld. De vorige keer dat ik naar Ross was voelde ik me ook niet lekker dus gaan we eerst naar Ross op Posnerpark. Ja hoor we vinden een hele mooie samsonite koffer, wel hebben alle koffers die we tot nu toe hebben gezien een rits in het midden en geen sluiting met een clip. Maar we vinden het echt een mooie koffer en hij is ook lichtgewicht dus dit wordt hem. Verder vind ik een mooi nieuw tasje voor mijn moeder, hij is voor haar verjaardag maar dat is toch al bijna. Mijn moeder en ik vinden allebei een zonnebril en Sophia een pyjama. We kopen ook nog een pak koffie van starbucks. Naast Ross zit een Michaels (knutselwinkel) en omdat ik me de vorige keer niet lekker voelde moet dit ook even in de herhaling, we kopen verder niks maar het is zo leuk om al die knutselspulletjes te zien, je kan het zo gek nog niet bedenken of het is er. Er staat ook al een Halloween Spookytown village, dat maakt Sophia ook altijd maar de Lemax poppetjes zijn hiet niet goedkoper dus we nemen niks mee. 


Heel Amerikaans rijden we naar het andere gedeelte van Posnerpark en gaan we naar de Best Buy, mijn moeder heeft echt dringend een nieuwe Ipad nodig en hoewel de Amerikaanse prijzen ook niet meer zo spotgoedkoop zijn als vroeger is het zeker nog wel flink goedkoper. Ze koopt er ook meteen een hoesje bij en zelfs met hoesje is het nog goedkoper dan in Nederland. 
Sophia wil graag eens een kijkje nemen in de Target maar vind er zelf niks, mijn moeder wel die vind een leuke tankini. 
We zien dat het al 17.30 is en besluiten dat we geen zin meer hebben om ook nog naar Vineland te gaan, dit moet dan maar een andere keer.. Nu hebben we toch de tijd en gaan we ook even bij de Petsmart kijken. Natuurlijk kijken we eerst bij de adoptie poezen, elke poes heeft een verhaaltje over zijn/haar karakter en afkomst. Sophia voelt zich aangetrokken tot poes Sadie, deze lijkt het meest op Pim misschien daarom. Helaas we kunnen ze niet meenemen, bovendien denken we dat we Pim er geen plezier mee zullen doen.

We kijken nog naar alle spullen die ze voor honden en katter verkopen, vooral voor honden is er erg veel. Ook kijken we bij de vogeltjes en de slangen en gaan dan weer weg. 
Sophia mag van mij kiezen tussen Olive Garden en Longhorn die allebei vlakbij ons huis liggen, ze kiest de Olive Garden want Sophia is nog steeds enorm dol op spaghetti. Voor we gaan eten moeten we echter is anders doen want vanmorgen gaf onze auto het signaal dat een van de banden te weinig spanning had dus moeten we die eerst laten vullen. Dat hebben we al eens eerder gehad, huurauto's hebben vaak gedoe met hun banden. We kwamen erachter dat het om de linkervoorband ging, als we wegrijden is het lampje uit dus hopelijk blijft het nu goed. 
Daarna kunnen we gaan eten. De breadsticks, de soep en salade vooraf zijn erg lekker. Voor het hoofdgerecht heeft Sophia spaghetti met meatballs en vind het erg lekker. Mijn seafood Alfredo is gewoon lekker maar erg veel pasta, dat krijg ik nooit op, Mijn moeder heeft lasagna en vind het minder, wel goed te eten maar geen topper. 


Na het eten nog even naar de Publix voor wat laatste boodschappen. Op de plek waar je vroeger zo mooi de zonsondergang kon zien staan nu trouwens appartementen. Om 21.00 zijn we thuis, ruimen alle aankopen op en we moeten de vuilnisbak buiten zetten, wat een enorm ding. 
Ongelooflijk trouwens dat we nu al een week weg zijn, het voelt nog steeds alsof we net zijn aangekomen. Sophia is er helemaal verbaasd om, ik lig toch niet al een week in dit bed? Nou op een nacht na wel... Tijd gaat ook veel te snel als je het naar je zin hebt maar gelukkig hebben we ook nog veel leuke dingen in het vooruitzicht. 





1 opmerking:

  1. Lekker geshopt mooie koffer en vooral wat fijn een nieuwe i pad
    Ik vind de pasta er wel heerlijk uitzien
    Jammer dat het jullie tegen viel

    BeantwoordenVerwijderen