maandag 22 juli 2013

aanslag op de creditcard

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, gelukkig werd Sophia ook pas om 8.45 wakker. Nu wilde ze wel natuurlijk wel direct op de WII spelen, dus meteen uit bed naar de WII kamer. Ze heeft daar heerlijk wii sports gespeeld terwijl ik het weblog van gisteren in Magic Kingdom op de computer zette.
Mijn moeder was ook wakker en om een uur of 10 gingen we lekker pannenkoeken bakken voor t ontbijt. T smaakte heerlijk.
Ondertussen kreeg ik van Kader what apjes over een verbouwing in ons huis waar hij mee bezig is. Het sloopwerk is klaar nu maar hopen dat t klaar is voor we terug komen
Na het ontbijt lekker zwemmen. Het was heerlijk weer. Dus heerlijk de hele ochtend en begin van de middag in en om het zwembad. Helaas komt mijn allergie voor chloor na 1 jaar ineens weer opzetten, dus heb weer overal jeuk plekken op mijn lichaam zitten. Maar ja, ik geniet ook van het zwemmen dus dan maar jeuk hebben.
Om half twee werd t buiten te heet en hebben we even binnen gezeten en een uur later op weg om te shoppen.
Mijn moeder en ik wilde allebei nog nette kleding en daar kan je bij Macy´s goed voor slagen, dus op weg naar de Florida mall.
Dit is ook weer zo´n mooi en groot winkelcentrum maar we zijn alleen bij Macy´s geweest en zijn daar goed geslaagd.
Mijn moeder een jurk, een vestje en een jasje en ik een blouse met lange mouwen, 2 bloesjes met korte mouwen, een vestje en een jasje.
Voor Sophia dit keer niets maar daar hebben we ook al heel veel voor gekocht.
Toen we uit de mall naar buiten liepen zagen we dezelfde mensen waar we ook in het hotel in homestead mee gezwommen hebben lopen. Het is nu trouwens nog veel heter maar we zien wel hele donkere wolken hangen.
Ja hoor zodra we op weg zijn naar huis begint het weer te onweren. We zien de meest spectaculaire bliksemschichten door de lucht gaan. Het leek wel vuurwerk! Maar dat wordt dus weer niet bbqen. Wat doen we dan met eten? We hebben eigenlijk ook geen zin om uit eten te gaan want daar is het nog wat vroeg voor. We moeten toch naar de publix voor wat boodschapjes dus halen we lekker een kant en klare kip en nog wat lekkere dingen en we eten lekker thuis. We brengen de avond lekker thuis door met televisie kijken en Sophia kijkt naar my little pony op de ipod (youtube)


De nike's die we eergisteren voor Sophia hebben gekocht


Aankopen Macy's van mijn moeder

Aankopen Macy's van mij

Lekker op de Ipod naar My little pony kijken, want op vakantie is er geen Ipod dag en mag ze op de Ipod wanneer ze daar zin in heeft.

3 opmerkingen:

  1. Ik liep alweer achter met het lezen van andere blogs.
    Wat hebben jullie leuke dagen achter de rug. De dag hiervoor was helemaal een top dag en ook zo'n lange dag.
    Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vette Patta's Soph! ;)
    KLinkt heerlijk dat shoppen. Wel de ideale vakantie, winkelen zwemmen! IK WIL OOK!

    Ondertussen zitten wij midden in de sauna hier in Nederland. Is gewoon te heet om buiten te zitten. Is ook nooit goed he...
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag weer shoppen, wel oppassen dat het allemaal weer mee terug in de koffer past ;-) of...... alvast een koffer erbij kopen.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen