woensdag 31 juli 2013

shop shop shop till you drop


Als eerste wil ik iedereen weer bedanken voor alle berichtjes en het meelezen van de afgelopen dagen. Leuk!
Na de mooie maar ook uitputtende dag van gisteren sliepen we vanmorgen lekker lang uit. Daarna gingen we lekker ontbijten en terwijl Sophia en mijn moeder op de wii speelden heb ik het blog bijgewerkt.
Daarna zijn mijn moeder en Sophia gaan zwemmen, ik heb even over geslagen want ik heb zoveel last van mijn chloor allergie gehad dat ik mijn huid nu een beetje rust wil geven.
Ik heb in de tussentijd lekker buiten gezeten en Kader gesproken op facetime. Hij kon zo ook naar Sophia kijken die lekker aan het zwemmen was en enthousiast over alle gebeurtenissen vertelde.
Om 12.00 zijn we ons langzaam gaan klaar maken. We hadden nog wat bbq restanten en aten dit als lunch. Ik liet daarbij per ongeluk nog een colafles vallen waardoor hij vreselijk alle kanten begon op te spuiten. De hele keuken zat onder gelukkig niets op het kleed.
Na de lunch gingen we op pad. We gingen eerst naar t winkelcentrum vlakbij in posnerpark. Hier was t eerste doel de best buy waar mijn moeder haar ipad wilde kopen. De ipad was snel gekocht en als extraatje kregen we een 50 dollar giftcard van de best buy, nou zegt mijn moeder tegen me wat wil je hebben. Nou wilde ik voor mijn verjaardag een docking station voor mijn ipod hebben en dat is t dus geworden. Mijn verjaardagscacdeautje is dus vast binnen.
Toen gingen we naar Ross dress for less, veel over gehoord nog nooit geweest. Het is een hele grote winkel met allerlei merken die wel per maat maar verder alles door elkaar heeft hangen. Er zitten dan wel echte koopjes tussen.
Het is lastig winkelen maar we hebben wel weer wat mooie koopjes gedaan. Wat leuke kleertjes voor Sophia, oa een levi spijkerbroek en zelf is ze helemaal weg van een my little pony t shirt die ik voor 3 dollar voor haar heb gevonden.
Mijn moeder heeft een broek, ik heb niks kunnen vinden maar voor Kader heb ik twee mooie spijkerbroeken gevonden.
Ik koop ook nog een mooie tas als verjaardagscadeau voor mijn moeder.
Na Ross reden we weer verder naar de premium outlets op de vineland av want ik moest nog terug om Nikes voor mijn neefjes te kopen. Dat is nu ook gelukt en we gingen door naar de Gap. Maar daar was geen kinderafdeling (ik had nog een gap trui voor Sophia willen hebben) en ik heb ook geen mouwloze shirtjes kunnen vinden die Kader graag wilde hebben.
Mijn moeder heeft wel nog een mooie spijkerbroek gevonden.
Nu waren we best moe dus we gaan wel weer een andere keer verder met winkelen.
We zoeken de auto weer op en gaan naar de outback aan de overkant. Ik heb hier trouwens echt de sangria ontdekt (in een jampotglas) lekker hoor.
Nu nog even voor wat boodschapjes naar de publix waar we ook nog een leuke disneyprinsessen voor Sophia om mee naar school te nemen vinden.
Nu we lekker gegeten hebben en goed voorzien zijn gaan we lekker naar huis waar we genieten van onze nieuwe aankopen.
Morgen gaan we naar seaworld. Het blijft ook maar leuk!

(slechts 1 foto vandaag)


8 opmerkingen:

  1. Heerlijk shoppen!!! Mooie tas voor sophia!!
    Morgen veel plezier in seaworld
    Gr de moolenschotjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, hoop dat jullie thuis al weer wat gewend zijn

      Verwijderen
  2. Shoppen is ook een van mijn favo's;-)
    Wordt een extra koffer straks;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn met twee bijna lege koffers vertrokken en in een ervan een extra tas. We zijn toch met zijn drieen dus kunnen we ook drie stukken bagage inchecken

      Verwijderen
  3. De skoenies voor de jongens zijn gescoord. Ik ben benieuwd, kleine schoenen zijn zoooo schattig!

    Het klinkt als een geslaagde dag. En ontdekt bedoel je dat je nog niet eerder sangria heb gedronken, of echt goede had gevonden nu?
    Want dan weet ik wel wat we gaan doen op je verjaardag. Sangria feestje!
    Xx <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik bedoel dat ze dat bij dat restaurant serveren, maar ik hou me zeker aanbevolen voor een sangria feestje hoor lekker!

      Verwijderen
  4. Shoppen is ook niet te doen in 1 dag ;-)) Veel plezier in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de tijd vliegt voorbij en we hebben nog niet alles wat we hebben willen, gelukkig zijn er nog wat momentjes over waarop we kunnen shoppen.

      Verwijderen