zaterdag 20 juli 2013

Relax modus: Aan

Had slecht geslapen vannacht, lag niet aan het bed want dat lag heerlijk, maar ik werd wakker en kon niet meer slapen. Toen ik weer lekker lag te slapen was t al weer snel half 8 en Sophia maakte me wakker. Ik vroeg haar nog even te slapen en ik kon t zo nog een kwartiertje rekken tot tien voor 8.
Toen was ze echt klaar wakker en wou op de WII. Als eerste heeft ze een spelletje met een barbie en een paard gedaan maar dan moest je goed kunnen verstaan wat ze in het Engels zeiden en ik had geen zin om de hele tijd te vertalen dus ging ze maar wii sports doen. Ze heeft de hele ochtend staan te boksen.
In de tussentijd heb ik met Kader gesproken op Facetime. (Sophia natuurlijk tussen het boksen door ook) Ik heb hem een tour door t huis gegeven en de aankopen laten zien. Zo is ie er toch nog een beetje bij.
Toen we uitgepraat waren gingen we ontbijten aan de bar van de keuken.
Daarna was t tijd om te gaan zwemmen. Het was buiten wel bewolkt maar in Florida betekent dat beslist niet koud.
We gingen lekker zwemmen en hoe langer we buiten waren hoe mooier het weer werd. (eindelijk) We hebben de hele ochtend en middag in en naast het zwembad doorgebracht. Zwemmen, lezen enz. Sophia heeft ook weer goed haar zwemoefeningen gedaan, ze krijgt nu vast na de vakantie snel het lila bandje.
Pas om 16.00 gingen we naar binnen, douchen en Sophia wou nog graag een my little pony filmpje op de ipod kijken.
Om 17.00 gingen we op weg naar de premium outlets op de Vineland road. We bezochten alleen de nike store, wat een drukte. In de hele outlet trouwens, overal grote groepen schoolklassen.
Ik heb voor Sophia twee paar nikes gekocht. Een paar voor nu en een groter paar voor later.
@ Manon ik stuur je binnenkort even een berichtje over de schoenen voor de jongens
ik heb ze nog niet gekocht.

Hierna gingen we terug naar de auto. We hadden eigenlijk t plan om bij ons huis te gaan bbqen maar er kwam een enorm donkere lucht aan. Plannen omgooien, bbqen doen we wel een andere keer en naar de Outback aan de overkant gereden. Heerlijk gegeten! Daarna nog wat boodschapjes doen.
Morgen vroeg op staan want we willen vroeg in Magic Kingdom zijn, we blijven daar ook tot 's avonds. (gaan voor Sophia de buggy meenemen die bij dit huis hoort) Omdat we pas laat thuis zijn, maak ik het blog pas de ochtend daarna.








5 opmerkingen:

  1. Ik heb even bijgelezen na een paar drukke dagen hier. Wat een mooie villa hebben jullie zeg en dan is het heerlijk om 's morgens lekker in je eigen pool te duiken. Leuke foto's ook met je mooie dochter overal op :).
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dagje, leuke foto's en morgen veel plezier in MK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een paar dagen bijgelezen! Heerlijk om in de villa te zijn aangekomen, lekker relaxed. Veel plezier in MK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker relaxed in jullie private pool even in de "luis modus", hoort allemaal bij vakantie vieren.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top huis hoor. Lekker luxe met je eigen zwembad! Hier breekt vandaag een hittegolf aan dan was een eigen zwembad ook wel lekker geweest.

    Ik wacht je bericht af over de sneakers voor mijn jongens. Hoop dat het lukt!
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen