vrijdag 12 augustus 2016

kattensnoepjes en hondenkoekjes

Na de lange avond van gisteravond vanmorgen is lekker uitgerust. Om 8.45 was ik wakker en begon ik aan achterstallig onderhoud van het blog mijn moeder was ook al op. Sophia liet ik lekker liggen want die had gisteravond aangegeven niet wakker te willen worden gemaakt. Terwijl ik met het blog bezig ben komt er een facetime gesprek binnen van Annelies. We praten nog maar net met haar als Sophia uit bent komt. Na bijgepraat te hebben gaat Sophia enthousiast het huis laten zien. Sjaak, Timo en Ilse komen er ook gezellig bij en Sophia maar enthousiast alle kamers van het huis laten zien. Na het facetimen gaan we lekker ontbijten en dan gaan mijn moeder en Sophia zwemmen. Ik sla een keertje over want na Discovery cove en Typhoon lagoon heb ik weer behoorlijk last van huiduitslag dus wil mijn huid weer wat rust geven. Ik maak eerst het blog en ga daarna lekker lezen op de ligstoelen aan het zwembad. Vervolgens komt Kader op facetime en we hebben ook Pim weer even gezien dus het was een goede ochtend/middag voor familie contact. Om 14.00 zijn we allemaal aangekleed en klaar om te gaan winkelen. Ik wil eerst naar Posnerpark want ik wil dus nu weer een nieuw Ipadhoesje bij de Best Buy. We beginnen in Posnerpark achteraan bij de Best Buy en ik koop een nieuw Ipad hoesje, ze hebben niet veel keus meer want een Ipad 4 is alweer behoorlijk verouderd. Ik vind er wel een en hopelijk is die beter dan die van de Walmart. Na de Best  Buy schuiven we iets op naar Books a Million waar ik het nieuwe Harry Potter boek koop. We schuiven weer wat op en stoppen bij de Petsmart. Sophia wil graag een dierenwinkel zien. Het is een enorme dierenwinkel met een aantal katten ter adoptie. Een kat is heel enthousiast en volgt Sophia’s vingers achter het glas. Ach er is tenminste iets goeds aan over een week weer naar huis moeten daar hebben we onze eigen Pim. Er zijn ook heel wat leuke dingen voor honden en katten. Er is een dierenarts, een trimsalon en een hondentrainer. We kijken naast de katten ook naar de vogeltjes, hagedissen en hamsters en we kopen kattensnoepjes voor Pim en we nemen wat lekkers voor Saskia’s hond Bella mee!
De volgende stop is toch nog een keer Ross. Daar koop ik twee tshirts voor Kader. Een mooie zonnebril van Fosil voor 9 dollar voor mezelf, een koopje. Ook voor Sophia een nieuwe zonnebril en Sophia koopt van haar eigen geld hele kleine babysokjes en een babyhaarband voor haar nieuwe pop.
Dan verlaten we Posnerpark het is alweer 16.00 en rijden we naar de Premium outlets op Vinelandroad. Daar halen we eerst een couponboekje en beginnen we bij de Disneyoutlet en kopen een cadeautje voor onze neefjes, geen zorgen Manon het is niks van Mickey Mouse of Donald Duck. Sophia krijgt wel weer een hele rij Mickey stickers bij de kassa. Op veel plekken in Disney krijgt ze stickers, ze heeft er ondertussen al heel wat gespaard.
Na Disney is Sophia alweer aan de beurt en gaan we Osh Kosh we kopen een leuk setje kleren voor haar en een dansbroek voor als ze straks na de vakantie op het NKT gaat beginnen. Vervolgens bij adidas renschoenen voor Kader en een paar gewone sportschoenen voor Sophia. Als we Adidas uitkomen zien we dat het hard geregend heeft, de grond is helemaal nat, maar wij hebben niks van de bui gemerkt en nu is het weer droog.
Bij Gap kopen we nog een spijkerbroek voor mijn moeder (ik kon zelf helaas niet goed slagen) en een trui voor Kader. We hebben vandaag dus ook goed aan de thuisblijvers gedacht.

Om 18.30 rijden we weer terug, file op de I4. Langs de publix en we eten vanavond weer eens thuis. Spaghetti op Sophia’s verzoek.  We zijn pas om 19.30 thuis maar we hebben de avond om lekker in ons huis door te brengen. Morgen staat er weer een drukke dag op het programma in het volgende Disneypark. De Hollywoodstudio’s. (dus dan komt het blog pas weer wanneer het voor mij ochtend is)

 Facetimen met papa
 Voor wij weggaan, probeert de hagadis op bezoek te komen
 Deze kat wilde graag geadopteerd worden, helaas kunnen we dr niet meenemen
 Mooie lucht bij de outlets
Mooie lucht bij de Publix

5 opmerkingen:

  1. Leuk de petsmart!
    Vinden onze kids ook altijd leuk.
    En ja ook wij kopen elk jaar iets voor onze hond bo.
    Weer een heerlijke dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heerlijke dag! Jullie hebben volgens mij energie voor tien, elke dag een park, dan hebben jullie al aardig wat km'ters in de benen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere relax- en shopdag! Ik heb vroeger ook op het NKT gezeten, erg leuk en de dansbroek zal denk ik goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij PetsMart gaan wij ook altijd even kijken, zo aandoenlijk aan die poesjes maar helaas kunnen wij die niet meenemen...

    Leuk dat jullie ook de 'sunset-spot' bij de Publix gevonden hebben, over een paar weekjes sta ik daar ook weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is dan gelukkig ook niet zo lang meer en heb ik weer wat te lezen als ik weer thuis ben.

      Verwijderen