zondag 7 augustus 2016

nationale shopdag

Heerlijk uitgeslapen om 9.15 toch maar eens wakker geworden, mijn moeder was ook net wakker. Sophia sliep nog, ik liet dr liggen terwijl wij wat aan het rommelen waren. Om 9.45 sliep ze nog en heb ik dr maar eens wakker gemaakt want ik wilde nu echt wel eens ontbijten. Na lekker ontbeten te hebben wilde Sophia graag eens in de gameroom spelen en heb ik een potje airhockey met haar gedaan. Ik had gewonnen, daarna deed Sophia een potje tegen mijn moeder en toen had Sophia gewonnen. Er staat ook nog een tafelvoetbal maar daar was Sophia al snel op uitgekeken. Toen zijn we lekker ons zwembad ingedoken. Lekker wat heen en weer zwemmen afwisselend met wat dobberen. Ook nog even met Kader facetimen, fijn om elkaar weer te ze zien, jammer dat Pim niet thuis was. Om 14.00 aten we nog even een broodje en toen gingen we de deur uit om te shoppen. Eerst naar de walmart want Sophia wilde nog een keer het speelgoed vergelijken en we hadden zelf ook wat dingetjes nodig. Bij de walmart was het een complete chaos, wat een enorme drukte, wat was hier aan de hand? In eens drong het tot me door, Back to school, taks free weekend. Dan is er op schoolspullen en kleding geen taks. Mensen liepen als gekken met karretjes rond. Karretjes waren afgeladen vol. Het was bijna niet te doen om zelf met je karretje rond te lopen zo druk. Uiteindelijk hebben we naast wat algemene boodschappen ook nog een Ipadhoesje gekocht en voor Sophia wat badpakjes voor 6 dollar en topjes voor 2 dollar. En Sophia is ook eindelijk tot een besluit gekomen, ze heeft een mooie meisjespop gekocht. Annelies dit is wat ze van jouw geld gekocht heeft en ze is er heel blij mee. Annelies bedankt!
Volgende stop was de tweede keer Florida mall want ik was de vorige keer nog niet klaar bij de badpakken van Macy’s en we hadden nog wel een bon van 25 procent korting omdat we aan charity hebben gegeven. (Wij kennen iemand die Charity heet en Sophia was heel erg verbaasd, gaan we 5 dollar aan Charity betalen? Waarom krijgt Charity geld van ons?) Ook naar de Florida mall was het erg druk er was een file om er te komen maar er gingen gelukkig ook weer veel mensen weg. We hadden snel een parkeerplek maar wel achteraan. Ook in de mall was het superdruk, eerst zijn we naar het foodcourt gegaan want we hadden honger. Dit keer een Philly cheesesteak en hele lekkere lemonade bij Charlies.
Toen door naar Macy’s en dit keer wel geslaagd bij de badpakken en ook ondergoed doet het hier altijd goed en zeer leuke prijsjes betaalt! Korting op korting en taxfree!

Het was inmiddels wel alweer 19.30 dus de hoogste tijd om naar huis te gaan vooral omdat ik vind dat we (vooral Sophia maar voor mezelf kan t ook geen kwaad) op tijd naar bed moeten want morgen staat er iets op het programma waarvoor we echt vroeg op moeten staan!






4 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd met de koopjes! Rustige dag vandaag is ook wel eens goed voor de beentjes.
    Sophia ook weer blij met haar nieuwe pop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou goed besteed het verjaardag geld wat een prachtige pop veel plezier met haar hoop wel dat ze Annelies heet .ben benieuwd naar het blog van morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Door die laatste zin ben ik benieuwd wat jullie gaan doen vandaag 🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo goed geshopt.
    En een mooie pop Sophia!!!
    Je maakt ons wel nieuwsgierig hihi.
    Kijken al uit naar het blog van morgen

    BeantwoordenVerwijderen