donderdag 18 augustus 2011

animal kingdom

@Manon, Marlon en Saskia dankjullie voor de leuke berichten. Bij ons duurt het nog een avondje en een nachtje tot Sophia's verjaardag maar toch alvast bedankt. En ja ze is super bruin.

Vandaag even iets langer geslapen want we waren wel moe van gisteren. Om even voor 8en opgestaan en toch waren we rond 9en alweer in Animal Kingdom. We stonden zo dicht bij op de parkeerplaats dat we niet eens met het treintje naar de ingang hoefden, we konden gewoon lopend. Bij binnenkomen eerst even wat foto's door de fotopass fotograaf en toen direct naar de safari. Het was nog niet zo druk en het eerste deel van de rij mochten we zelfs met wandelwagen en al doen. We hebben heerlijk veel dieren gezien. Je kan echt merken dat we er dit keer vroeg inzitten want we hebben bijna alle dieren gezien die er te zien zijn. Het was echt een leuk ritje af en toe reden we lekker hard. Het leek net een echte safari, Beekse bergen is er niks bij.
Daarna nog wat foto's gemaakt van de gorilla's en nog wat foto's van ons drieeen met de fotopas. En Sophia ging met Pocahontas op de foto. Toen was het tijd voor de festival of the lion king. Een heerliijk swingende show met liedjes van de lion king en acrobatiek. We genoten er erg van en Sophia ook. Totdat er kinderen werden uitgekozen om mee te dansen en zij daar niet bij was. Ze kozen alleen maar kinderen uit de rolstoel en familie plaatsen en wij zaten vrij hoog. Maar daar was ze zo teleurgesteld over. Nou klinkt dat misschien een beetje verwend maar ik begrijp het goed. Ik was als kind ook altijd zo teleur gesteld als ik niet gekozen werd.
Toen de show was afgelopen zijn we naar de greeting trails geweest en is Sophia met meerdere figuren. (knabbel en babbel en donald duck) op de foto geweest. En even verderop nog met Flick van Bugs life. We hebben fast passen gehaald voor de Kali River Rapids en hebben lekkere frozen lemonade gedronken en een ijsje voor Sophia.
Daarna wilden we naar it's tough to be a bug. Maar we zagen een Winnie de Pooh greeting trail en is Sophia met Tigger, Eeyore en Pooh op de foto geweest. We hebben even een burgertje gegeten en daarna heb ik heb voor dinosaur een fast pass voor mezelf gehaald en daarna zijn we naar de musical van finding nemo geweest. Wat een mooie musical. Dit was nieuw voor ons en het was erg mooi gemaakt. Mensen die grote poppen van vissen hadden en door de lucht vlogen. Daarna ging ik in Dinosaur en ging mijn moeder met Sophia naar de boneyard een grote speeltuin. Dinosaur ging lekker snel. Binnen een paar minuten zat ik er in. Het is echt een wilde rit en net als de vorige keer heb ik de hele tijd mijn oren dicht gehouden maar lekker spannend vind ik het wel.
Hierna zijn we in it's tough to be a bug geweest een 3d film over insecten met geuren, water spatten en zelfs een prik en gewiebel onder je kont. Sophia heeft bij me op schoot gezeten maar vond t ondanks dat t donker werd met harde geluiden toch erg leuk.
Toen was t plan dat ik in de single riders lane voor expeditie everest ging en mijn moeder met Sophia naar Maharaja jungle trek. Toen ik bij expeditie everest aankwam werd hij net gesloten wegens een storing en liep ik maar naar mijn moeder en Sophia die ook niet bij maharaja jungle trek waren aangekomen want er waren fonteintjes waar kinderen in mochten spelen en daar was Sophia heerlijk bezig. Samen gewacht op kali river rapids en net toen het onze tijd was, werd de rij tijdelijk gesloten voor naderend onweer. Toch even afgewacht en na een paar minuten mochten we er alweer in. Heel leuk ritje gehad niet erg nat geworden. Toen we er uit kwamen was er nog niet zo'n lange rij omdat hij net dicht was dus lekker nog een keer geweest en drijfnat geworden.
Nu was het sluitingstijd en zodra Sophia in haar kar zat viel ze alweer in slaap.
We moesten nu toch echt wel een keer boodschappen geweest dus bij de publix Sophia wakker gemaakt en een flinke partij boodschappen gedaan.
Terug in de villa hebben we lekker gegeten en daarna nog even gezwommen. Wat heerlijk zeg zo'n eigen zwembad. Lekker in het donker. verlichting aan. Daarna het reisverslag van de dag ervoor geplaatst en naar bed.





















Oh ja Sas er staat weer een foto speciaal voor jou bij!

1 opmerking:

  1. Jullie hebben ook echt een heerlijke vakantie en zitten nu in een mooie villa. Wij zijn net weer terug en proberen in het normale ritme te komen. Valt niet mee. Gelukkig hebben we de verhalen nog

    BeantwoordenVerwijderen