maandag 8 augustus 2011

Miami

Vanmorgen om 7.15 werden Sophia en ik wakker. Eerst even douchen en aankleden en toen naar de kamer van mijn moeder, maar die voelde zich niet goed, hoofdpijn, misselijk enz. Dus die hebben we maar even verder laten slapen. Sophia en ik hebben samen een beetje op de kamer gespeeld en ik heb het blog van gisteren er op gezet. Na een uur kwam mijn moeder en het ging een stuk beter. Sophia en ik hebben toen eerst gegeten, gebakken eitje met toast in het hotel.
Daarna gingen we even wat boodschapjes bij de walgreens doen. We hebben wat water, sap, fruit en shampoo enzo gekocht. Toen in het hotel ons omgekleed en lekker naar het strand gegaan. Lekker hoor het strand direct aan ons hotel. Het is heel warm en drukkend weer. In de zee is het heerlijk. Het water is niet zo warm als ik me van de vorige keer herinner maar zeker niet koud en is dus precies goed om lekker af te koelen. Sophia kan de zee niet uitkomen elke keer gaat ze er weer in. Ze heeft ook nog allerlei stukjes koraal en stukjes van schelpen gevonden. Na een poosje begint het te rommelen in de verte en even daarna vallen er wat kleine regen druppels. We besluiten om maar op te stappen en dat was een goed besluit. We hebben nog maar net alles ingepakt of de regendruppels worden veel dikker. Als we net het hotel in lopen barst het noodweer los. De palmbomen zwaaien wild alle kanten op en het regent heel, heel, heel erg hard. We gaan lekker douchen en daarna op de kamer lezen (ik) klondike op de ipod (mijn moeder) en dora op de dvd kijken (sophia) Ik heb ook nog even een dutje gedaan maar bij Sophia kwam de slaap niet. Aan het eind van de middag regent het nog steeds, maar we hebben wel zin iets te gaan doen. We hebben eerst een rondje met de auto door south beach gereden. Het was er zo druk met auto's dat t lekker langzaam ging en we alle mensen die daar rond liepen en de mooie auto's die er reden goed konden bekijken. Daarna zijn we naar het noorden gereden naar de avontura mall. Eerst lekker in het foodcourt chinees gegeten. Organge en Bourbon chicken, Lekker! En daarna gingen we naar Macy's. Ik wilde eigenlijk een nieuwe zonnenbril kopen. Bij de Macy's in Seattle een paar jaar geleden was er een grote afdeling met zonnenbrillen maar hier dus niet en dus ben ik nu nog zonder zonnenbril. Wel heeft mijn moeder een mooie blouse gekocht en heb ik voor Sophia twee mooie spijkerbroeken en een jogging pak van Hello Kitty gekocht. Ik wou eigenlijk nog lekker verder winkelen maar toen gingen ze ineens al dicht (20.00) zeker omdat het vandaag zondag was. Dus nou ja toen moest ik er maar mee op houden en ach er komen vast nog veel andere shop momenten. Terug naar het hotel, reisverslag van vandaag maken, tv kijken en lezen.
Morgen op naar Key West.






3 opmerkingen:

  1. Ja met shoppen gaat de tijd snel....Wat een leuk Hello Miss Kitty pak, dat zal zeker leuk staan.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lekkere eerste dag om te wennen.
    Veel plezier op key west.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij hebben ook altijd zo'n eerste dag om aan alles een beetje te wennen. Jullie zijn 3 dappere meiden!

    BeantwoordenVerwijderen