dinsdag 23 augustus 2011

kelly park

Vandaag eindelijk wat langer geslapen. Om 7.00 zei Sophia, mama.. maar ik zei slaap nog maar even verder en wonder boven wonder sliep ze toen tot 8.15 en wij dus ook. Daarna alle zwemspullen inpakken want vandaag gaan we naar Kelly park. Kelly park is een natuurpark waar een bron ontspringt en waar je in de rivier kunt zwemmen en er met een zwemband (tube) kan afdrijven.
Onderweg zijn we bij de Publix gestopt en hebben we lekkere dingen ingeslagen om mee te picknicken.
Toen doorgereden naar Kelly park waar het nog niet druk was. We zagen onderweg dat de scholen hier weer begonnen waren dus dat zal wel meehelpen. We hebben eerst ons omgekleed en toen hebben we lekker gepicknickt. Vervolgens het water ingegaan. Het water was wel behoorlijk koud maar t is een warme dag dus dan is dat koude water wel een lekkere verkoeling. Alleen Sophia vond t koude water maar niks en zat bij mij op schoot, dat vond ze dan wel weer lekker.
Wat een prachtig park is dit toch. Het ziet er heel tropisch uit en het water is kraakhelder met allerlei soorten visjes. Er zitten allerlei eekhoorntjes en we hebben schildpadden en zelfs een wasbeer gezien.
We zijn 4 keer samen de rivier afgeweest en daarna wou Sophia niet meer dus hebben we haar aangekleed en zijn mijn moeder en ik nog ieder een keer apart van de rivier afgeweest.
Toen we er af waren voelde ik ineens mijn rug en de achterkant van mijn benen branden alsof ik verbrand was. Ik had mezelf goed ingesmeerd en dit waren precies de delen die op de band hadden gelegen. Even later had mijn moeder hier ook last van.
Om 17.00 waren we weer aangekleed en reden we weer terug richting huis met het plan om onderweg een restaurant te zoeken. Ik wilde vandaag graag outback proberen. Een steakhouse met als thema Australie. (Sas ik heb daar veel aan je gedacht) en populair bij veel forummers. We kwamen hier om 18.15 aan en het was erg druk er was gelukkig wel al een tafeltje voor ons. Nou ik heb er inderdaad erg lekker steak gegeten en mijn moeder ook en we waren niet eens veel geld kwijt dus zeker dat ik daar in de toekomst nog eens heel zal gaan.  Toen we weggingen waren de mensen tot buiten aan het wachten dus we waren precies op tijd.
Thuis gekomen naar mijn verbrandingen gekeken en die zijn er behoorlijk rood uit. Even ingesmeerd met die zelfde zalf die ook tegen mijn allergie helpt en dat helpt ook een beetje tegen deze verbrandingen.
Nog even lekker buiten gezeten met een drankje (niet meer gezwommen) en daarna naar binnen en dvd gekeken en op de computer het verslag bijgewerkt.









2 opmerkingen:

  1. Kijk Antie lekker te chillen in dr band! ;)
    Ziet er mooi uit hoor!

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, idd. zie auntie gaan!

    Ik hoop dat dit berichtje wel eens aankomt.
    Kellypark! Wat heb ik daarvan genoten! Water was inderdaad bokke koud. Maar het is o zo mooi!

    Leuke foto's weer! Sophia heeft het bruine kleurtje wel te pakken he? -Heeft ze van mij. <3 -
    Liefs,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen