zondag 14 augustus 2011

laatste dagje fort meyers

@ Manon en Saskia, de situatie bij Kader en zijn familie is helaas nog steeds hetzelfde. We sturen elkaar wel elke dag een sms maar het bereik van mijn telefoon is hier heel slecht dus ik hoor verder niet zo veel.

Het plan was vanmorgen lekker de tijd te nemen maar natuurlijk was ik alweer 7.00 wakker en even later volgde Sophia om 7.20. Rustig aangekleed enzo en naar de kamer van mijn moeder die ook al wakker was. Vandaag hadden we wel  weer eens trek in een Amerikaans ontbijtje. We hadden gisteren een perkins zien zitten en besloten daar heen te gaan voor het ontbijt. Het was een lekker Amerikaans ontbijtje en toen we het op hadden gingen we weer de brug over naar Sanibel, dit keer om het Ding Darling wildlife refuse te bezoeken. Dit is een natuur park met allerlei meertjes en mangroves. We hebben heel veel verschillende vogels gezien. Helaas geen alligators dit keer. Wel vlak voor we het park verlieten een vreemde schildpad met een hele spitse kop. Hierna reden we weer naar het hotel waar we rond 13.00 aankwamen. We hadden nog een half broodje van gisteren over en gingen dat lekker opeten en daarna lekker weer naar het strand. Het is heel heet vandaag, geen wolken en geen wind. Het zee water is ook erg warm en geen golven dit keer. Lekker afwisselend zwemmen en ik mijn boekje lezen en daarna heeft Sophia geen zin meer en wij ook niet echt meer en gaan we lekker naar de kamer om te douchen en te rommelen.
Om 17.15 zijn we op pad gegaan om te eten. We wilden weer bij Ruby Tuesdays want we hadden een coupon met 25% korting. Het was behoorlijk druk, we moesten een kwartier wachten en toen konden we aan tafel. Ik had iets heel lekkers, een garnalen fondue heette het. Het was een soort ragout met gesmolten kaas, garnalen en stukjes gesneden groente. Heel lekker. Mijn moeder had een mixed grill van vlees en vis. En Sophia heeft lekker van ons allebei meegegeten. Toen kwam de rekening en dat was het schrikbarende bedrag :P van 23 dollar. Zo goedkoop zijn we nog niet uit eten geweest. Terug naar het hotel met een tussenstop bij de publix voor water en fruit voor morgen. Daarna nog lekker een avond wandeling langs het strand. Schildpad nesten gezien en van die hele grote slakken in schelpen. Ik dacht eerst oh wat een mooie schelp en pak m op. Even later zie ik er tientallen liggen en komt er slak uit, dus ik heb m netjes terug gelegd.  Terug naar de kamer om even voor negen. Sophia naar bed en ik op de computer om het verslag te maken.
Morgen gaan we naar Orlando. Daar blijven we tot 28 Augustus, maar ik heb geen idee of ik internet in de villa zal hebben. Zo niet zal ik een enkele keer proberen het verslag ergens op te laden maar dat zal dan niet dagelijks kunnen.







3 opmerkingen:

  1. Lekker nog zo'n dagje en nu naar Orlando toppie vakantie hoor.

    veel plezier en tot...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dag hebben jullie weer achter de rug. Wildlife, zon zee en strand, lekker gegeten en een prachtige zonsondergang.

    Goede reis naar Orlando en maar hopen dat jullie internet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier in Orlando. En we wachten het wel af of je internet hebt of niet. Het is vakantie dus maak je, je daar maar niet druk om hoor.

    BeantwoordenVerwijderen