zaterdag 20 augustus 2011

lekker relaxen en lekker shoppen

Vandaag doen we het lekker rustig aan. Helaas vond Sophia t om 7.30 wel tijd om wakker te worden. Ze heeft even zelf gespeeld en even daarna werd mijn moeder wakker en heeft met haar gespeeld. Maar de slaap kwam bij mij toen ik eenmaal wakker was ook niet meer dus om 8.15 ging ik er ook maar uit. We hebben lekker rustig ontbeten. Sophia heeft met haar nieuwe Disney speelgoed gespeeld. Ik heb het reisverslag van gisteren erop gezet en daarna gingen we met zijn drieen zwemmen. Heerlijk zo'n eigen zwembad. We hebben lekker gezwommen, lekker uitgerust op de ligstoelen met een lekker drankje erbij. Rond 13.00 zijn we er uit gegaan. Douchen, een wasje draaien en toen vonden we het wel eens tijd om eens goed en grondig te gaan winkelen.Als eerste zijn we gestopt bij de best buy, lijkt op de mediamarkt zeg maar. We hebben daar het verjaardags cadeau voor mijn moeder een Ipod touch gekocht. Tomtom kon trouwens de weg niet vinden al lag het aan de overkant van de weg hij bleef ons maar allerlei woonwijken in sturen. Daarna was het tijd voor een outlet. De keus voor vandaag was de premium outlets op de international drive, degene die vroeger prime heette zeg maar.
We kozen er voor om over de internation drive erheen te rijden en zagen dat er flink veel veranderd was in de loop der jaren maar ook veel herkenbaars gezien.
Toen we aankwamen begon het net te hozen maar we stonden gelukkig dicht bij de ingang dus even rennen en niet te nat geworden.
De eerste winkel waar we in gingen was Esprit. Mijn moeder heeft daar een broek, een mouwloos vest, een t shirt en een zonnebril gekocht en ik een topje en een zonnebril.
Daarna bij Calvin Klein een mooie zonnebril en een luchtje voor Kader en een luchtje voor mezelf gekocht. Daarna de Ugg store, Uggs voor Manon gekocht. Manon ik heb je er een mailtje over gestuurd. Helaas waren er geen leuke Uggs in Sophia's maat. Dat vind ik altijd zo schattig die kleine kinderen met die kleine Uggs. Bij de Tommy winkel heeft mijn moeder een topje gekocht en ik een broek en een topje en bij Tommy Kids een blouse en een mouwloos vest voor Sophia.
Sophia heeft zich echt super goed gedragen tijdens het winkelen. Ik was echt trots op haar want ik gedroeg me wel anders toen ik kind was en ik mee uit winkelen mocht. Als beloning mocht ze nog even op een bewegend autootje van Bob de Bouwer.
Het plan was om vanavond lekker te gaan barbequeen maar er kwam weer een donkere lucht aan dus gingen we over op plan B. Cici's pizza. Een pizza/pasta en toetjes buffet voor 20 dollar voor ons drieeen inclusief onbeperkt frisdrank. Het was nog best lekker ook. Natuurlijk geen culinair hoogstandje maar prima te eten.



Daarna terug naar de villa en dvd gekeken, (gespeeld Sophia) en het verslag weer bij gewerkt. Morgen naar Typhoon Lagoon

2 opmerkingen:

  1. Wat is het leuk om jullie te volgen.
    De foto's bij het verhaal zijn erg leuk. Nog gefeliciteerd met Sophia, wat zag ze er schattig uit en wat een super verjaardag was dat.
    Zo'n relaxdagje is dan wel even lekker.
    Veel plezier in Typhoon Lagoon.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag om te lezen en mooie foto's! We blijven jullie volgen

    BeantwoordenVerwijderen