vrijdag 12 augustus 2011

relax and shop

Om 7.20 wakker, zo schuift de tijd toch steeds een beetje op. Na lekker rustig aangedaan te hebben zijn we eerst naar de publix geweest voor wat dingetjes om mee te ontbijten want als we elke dag zo'n Amerikaans ontbijt nemen kunnen  we straks echt rollend naar huis.
Na het ontbijt gaan we lekker op het strand. Het is bewolkt maar dat is wel lekker. De zee is iets frisser dan we gewend zijn maar nog wel net zo dat het een lekkere temperatuur heeft. De zee is ook veel wilder dan we gewenz zijn er zijn flink golven en Sophia heeft daar veel lol om en wij ook. We praten ook nog met een Nederlandse familie over hoe heerlijk het toch is in Florida.
Om 13.00 begint het te gieten van de regen maar we waren op dat moment toch net van plan om eens terug naar de kamer te gaan. We douchen ons en lezen wat in de kamer en de regen is alweer voorbij. Wij gaan de auto in op weg naar de Tanger outlets. Eerst zijn we naar de swimmart geweest en hebben mijn moeder en ik voor ieder van ons een tankini gekocht en twee kleine bikini's voor Sophia. Toen naar Gap waar ze niet iets naar mijn smaak hadden maar wel leuke kinder kleding dus heb ik weer lekker voor Sophia gekocht. De Tommy winkel was dicht en we hadden ook niet zo'n zin meer dus zijn we weer de auto in gegaan. We zijn naar Sanibell en Captiva gereden om daar alvast de day cruise voor morgen naar cabbage key te boeken. We hebben op de brug nog goed uitgekeken naar dolfijnenen maar hebben dit keer niks gezien. Wel zagen we onderweg een grote schildpad maar we konden niet stoppen.
Kaartjes voor morgen gereserveerd en we moeten er al om 9.15 zijn, het is maar goed dat we nog steeds vroeg wakker zijn.
Toen weer terug naar Fort Meyers en we hadden honger gekregen. Ik had van het forum allerlei restaurants tips van andere mensen opgeschreven en het plan was net zo lang te rijden tot we iets van de lijst zagen. Na 10 min zagen we Ruby Tuesdays en dat stond op de lijst. We hebben lekker gegeten, mijn moeder een tripple fish menu en ik de babyribs het was erg lekker en helemaal niet duur. Ook kregen we nog een coupon voor 25% korting voor de volgende keer dus dat bewaren we maar mooi.
Daarna lekker op tijd naar de kamer en computeren, tv kijken en spelen. Morgen vroeg op.





3 opmerkingen:

  1. Die foto's zien er fantastisch uit, lekker stranddagje, shoppen en lekker eten, helemaal goed.
    Veel plezier met jullie day cruise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cabbage key? Hehe vind ik grappig!
    Ik heb jullie net gesproken en jullie zijn onderweg om naar de dolfijnen te kijken! Ik hoop dat Sjoesjoe een beetje in der bui is en geniet van alles wat ze gaat meemaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's op het strand !
    Lekker dagje toch

    BeantwoordenVerwijderen