maandag 15 augustus 2011

onderweg naar Orlando

Om 7.30 wakker gemaakt door Sophia en meteen aangekleed, naar mijn moeders kamer gegaan en daarna alles ingepakt. Om 8.30 reden we weg op naar Orlando. Rond 12.00 even gestopt en bij Mac Donalds een happy meal voor Sophia en kip nuggets voor ons gekocht. Om 13.00 waren we al in Orlando maar dat is te vroeg om in te checken voor de villa dus zijn we maar wat gaan winkelen en de Florida mall was onze keus. We hebben de m&m winkel bekeken en een zakje met vreeemde kleuren m&m gekocht. Bij Macy's ondergoed gekocht, Bij J C Penny's een nachpon en bij Sears een goedkope maar toch mooie zonnebril. Ik heb echt dringend een nieuwe nodig maar vind steeds niet wat ik zoek. Van de week bij de outlets nog maar een keer kijken maar in de tussentijd heb nu in ieder geval deze. Tijdens het winkelen gaat de tijd ongelovelijk snel en om 16.00 gingen we de mall uit en op zoek naar hotelbeds. Het was even lastig te vinden maar na even zoeken is het gelukt. Na het tekenen van allerlei papieren kregen we ons adres. Ons hotel ligt in Davenport dus moesten we weer een stukje terug rijden. Om 17.15 kwamen we bij de villa aan en wat is het prachtig. Luxe en groot. 3 slaap en badkamers. Lekker ons eigen zwembad! We konden het niet weerstaan en zijn na het uitpakken lekker het zwembad in gegaan. Na het zwemmen naar downtown Disney geweest voor Sophia's verjaardags cadeau. Dit keer weet ze wat ze krijgt want ze moest toch echt even passen. (prinsessenjurk) ook alvast voor morgen een handtekeningen boekje gekocht. Ook zijn we de lego winkel ingeweest waar Sophia lekker met lego is gaan spelen, waar we alle mooie door lego gemaakte kunstwerken hebben bekeken en mijn moeder een mooie set Disney duplo wilde kopen voor Sophia's verjaardag maar dat moest helaas bestelt worden en bij het vakantie adres afgeleverd en dat durven we niet aan. Lekker wat door downtown Disney gelopen. Er hangt al echt zo'n lekkere disneysfeer. Bij het ierse cafe hebben we wat gegeten en mijn moeder en ik een biertje gedronken.Lekker gezeten en we zagen buiten steeds maar mannen rondlopen die op Sjaak leken.
 Daarna was t al laat en gingen we naar de villa. We hebben nog een klein beetje van de boodschappen van een paar dagen geleden over maar we hadden echt geen zin meer in boodschappen doen dus dat doen we wel een andere keer. In onze villa probeer ik internet en vang een sterk signaal op. Ik weet niet of dat er elke dag zal zijn maar in ieder geval kan ik het verslag van vandaag er weer op zetten.








3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit die villa en nog even shoppen is nooit weg Have fun in Orlando

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeuj waar is mijn reactie?
    Is er iets niet goed gegaan of had je m verwijdert, Jes?

    woaaaeeuh-ikhebgeenideewatikneergezegdhad.

    wens Kader heel veel sterkte namens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG die m&m's!!! ik zou er niet meer uitgekomen zijn!
    Klinkt goed een prive zwembad.
    Sophia moet wel een beetje lachen op de foto's he! :) zeg maar dat ik dat zei.

    Liefs!
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen