woensdag 15 augustus 2018

shoppen shoppen en nog eens shoppen

Als een blok geslapen, wat wil je ook na zo'n dag. Gelukkig trekken mijn jeukbulten ook weer weg. Na heerlijk te hebben uitgeslapen lekker ontbeten en daarna lekker aan de pool. Natuurlijk deed spa t nog niet. We willen weer bellen maar de telefoon blijft dood, ons internet is ook ineens heel traag er zal wel iets mis zijn met de lijn. Ik besluit dan maar eens een mailtje te gaan sturen. Terwijl we lekker aan het zwemmen zijn komt er een man van maintenance aan. Hij rommelt en doet en ja hoor hij doet het! Hij vraagt of we wel een bepaalde knop hadden aangezet, ja meneer dat hebben we gedaan. Ik kijk nog in mijn mailbox en zie een ( vind ik) behoorlijk onbeleefde mail dat de meneer van maintenance al eerder geweest was en dat ie had gezegd dat er helemaal niks mis was.. Nou ja het is gemaakt, we kunnen de spa in!




Om 13.00 gaan we ons aankleden en maken mijn moeder en ik nog even een rondje door de buurt. Sophia blijft even in huis met de Ipad, we zijn toch maar een kwartiertje weg. We lopen langs de meertjes (ondanks alle waarschuwingen nergens een gator te bekennen) en langs de community pool, waar nooit iemand in is. Wij ook niet genieten wel van onze eigen zwembad.


Dit is ons huis met auto!
Na het wandelingetje gaan we de auto in en laten de waarschuwing over de banden pressure maar gaan er is echt niets aan die banden te zien.
We rijden naar de Premium outlets op Vineland. Je kan niet meer gratis in de parkeergarage staan, gelukkig buiten nog wel (dat zal dan ook wel de laatste keer zijn) en om 15.00 kan het shoppen beginnen. We beginnen met Osh Cosh, het kan nog net, er zijn nog net kleren in Sophia's maat. We vinden twee broeken en een truitje. We moeten hier wel vreselijk lang in de rij staan want er is maar 1 kleedkamer, blijkbaar passen kinderen in Amerika niet..
We vervolgen onze weg met Calvin Klein, een blouse en broek voor mijn moeder, een korte broek voor Sophia, een overhemd voor Kader en een one summer luchtje (hoera mijn oude was net op) voor mij.
Naar de overkant naar Guess, hier slaag ik voor drie broeken en Sophia voor twee broeken en een vest.
Nu is het tijd om eerst wat te gaan eten en dat doen we dan op het foodcourt lekker met Chinees. Na het eten kunnen we er weer tegen aan. Tussen de winkels in, staan allemaal van die standjes en Sophia is zo blij want ze verkopen LOLs. Wat blijkt ze kosten hier 28 DOLLAR, dus nee dat gaat ze niet doen!
We gaan nog naar Tommy, vinden dat dit jaar tegenvallen maar wel een mooi overhemd voor Kader, en een heel dik vest voor Sophia. (voor als de kou weer terug komt) Bij Sketchers is het tweede paar halve prijs en ik koop twee mooie paren voor Sophia. Als laatste nog Gap waar mijn moeder slaagt voor spijkerbroeken. Helaas zit Gap kids op een heel andere plaats en daar hebben we geen energie meer voor. Nog even langs de Publix voor wat boodschapjes en Sophia kijkt vast naar de taartjes, ze is tenslotte bijna jarig. Als ze dat aan een medewerkster vertelt mag ze meelopen en krijgt ze twee gratis koekjes.
We brengen de rest van de avond lekker in huis door. Nu een keer niet buiten maar lekker op de bank in de airco. Morgen gaan we eens een dagje naar t strand, misschien nog wat natuur want ik heb helemaal geen gators nog gezien deze vakantie. (ok eentje vanuit de auto, kopje boven water)


5 opmerkingen:

  1. Zo goed geslaagd met shoppen lekker hoor de dikke trui kan nog even in de koffer blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave vakantie en wat fijn dat jullie de moeite nemen om ons te laten meegaan met zo'n verslag en de leuke foto's. Bedankt en have fun!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk shoppen. Mijn favoriete bezigheid. Misschien is het handig om de banden even op te pompen bij een benzinepomp. Je kan nooit iets zien aan de banden als ze wat lucht nodig hebben maar rijdt lekkerder en is veiliger om het wel te doen. Is 2 min werk. Wil.me verder niet bemoeien hoor. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo allemaal goed geslaagd met shoppen,alleen de lol pop nog niet zal je zien dat je de laatste dag pas slaagd daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede score voor een shopdag! Veel plezier morgen met natuur en/of strand. Wij gaan waarschijnlijk naar de Golf van Mexico. Even kijken wat het weer doet. Have fun in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen