vrijdag 10 augustus 2018

visite

Na zo'n lange dag moeten we vandaag uitslapen. Nou ja niet meer zoals ik vroeger deed maar 8.30 is voor mij echt uitslapen. Lekker rustig aan het ontbijt, daarna de was opruimen en nog wat dingen uit de koffers opruimen want daar hadden we nog geen tijd voor. Dan is het tijd om lekker onze pool in te gaan. We zwemmen lekker en voelen dat het erg heet is maar aan en in de pool is het goed te doen. We zien een leuke rode vogel in het bosje aan ons zwembad, we zien mooie vlinders langs vliegen en ineens draait mijn moeder mijn hoofd om (haha klinkt raar ze stond achter me) en staat er een wasbeer voor onze neus. Hij komt helemaal naar de lanai toe en zoekt vooral contact met Sophia. Wat ontzettend grappig zo'n wasbeer in je tuin. Sophia noemt hem/haar Robin omdat dat voor een jongetje of voor een meisje kan.
Hij komt regelmatig langs en echt heel dichtbij.


Er vliegt ook nog regelmatig een grote gier over en er zitten veel hagedisjes op de lanai, we hebben dus flink wat dieren bezoek. We facetimen met Kader, leuk zo aan de pool. Om 15.00 willen we gaan maar we bellen eerst t management want de heater van onze spa doet t niet. De mevrouw antwoord dat ie t zou moeten doen en dat ze maintanance zal bellen en die zullen ons terug bellen maar een half uur later hebben ze dat nog niet gedaan. In de tussentijd ga ik even met Sophia in de gameroom. We spelen tafeltennis en dat kunnen we duidelijk allebei niet. En we spelen darts en Sophia is er vrij goed in , ze gooit drie keer in de roos. Uiteindelijk gaan we maar weg want straks bellen ze helemaal niet..
We willen gaan shoppen op Posnerpark. We rijden er eerst per ongeluk voorbij en na weer 10 km om gereden te hebben komen we aan. Als we het parkeerterrein oprijden hangt er een zeer donkere lucht.  We beginnen bij Ross, altijd flink zoeken geblazen hier. Gelukkig is Sophia nu groot genoeg, die zoekt voor zich zelf en komt alleen bij me voor goedkeuring of ze iets in de kar mag gooien.
We kopen heel veel, mijn lijst: drie blousen, twee shirtjes, een tankini en broekje en een nachtpon. Mijn moeder qua kleren alleen een nachtpon maar wel een mooie tas van Guess en een portemonnee van Nautica.
Sophia een jurk en een rok en een hele goedkope barbie fashionista, die kon ze niet laten liggen (een donkere) en een paar schoenen van nike, goede score denk ik zo..
Buiten heeft het geonweerd maar niet of nauwelijks geregend, wel is het nog steeds bewolkt en we lopen naar de buren Michaels, dat is een hobby winkel en wilde ik altijd al eens een kijkje nemen. Als je nog geen hobby hebt, heb je t wel als je deze winkel verlaat, wat een spullen hebben ze hier je kan echt alles maken. We kopen voor Sophia wat schminck krijtjes voor Halloween op t NKT. Verder kan je hier super veel dingen kopen om je huis voor Halloween te versieren, we kijken onze ogen uit.
Geesten/spoken die tegen je huis op kunnen klimmen, verlichting die spoken, spinnenwebben en weet ik veel meer op je huis projecteren, net als een kerstdorp een halloween dorp.
En dan zijn er nog alle andere hobby spullen.. op een gegeven moment zien we dat t al 18.30 is... oeps.. We wilden nog naar de best buy. Snel er heen. Ik wil een fotocamera voor Sophia haar verjaardag kopen maar ze hebben hier alleen maar dure professionele. Ik wil geen kindercameraatje maar 250 dollar vind ik te gek. Bij de walmart van de week dan maar eens kijken. We kopen wel een micro sd kaart voor de filmcamera die zijn hier echt heel goedkoop.
Nu is het 19.00 en we hebben honger maar we wilden graag thuis eten en we hebben nog wat boodschapjes als vaatwastabletten nodig dus naar de publix.
Om 20.00 zijn we dan pas weer thuis, we eten Sophia's lievelingskostje spaghetti. Het smaakt ons ook goed.
Wel hebben we wat verwarring over onze spa.. er is geen telefoonbericht gekomen maar de lanaiverlichting staat aan en de flamingo (Sophia heeft hem Dante genoemd) ligt naast t zwembad. Verder is er geen briefje.. lijkt de spa nu iets warmer of niet... ik zet m aan even lijkt t van wel maar dan is ie weer koud. Zucht om 20.00 kan je daar ook niet meer voor bellen en morgen zijn we de hele dag niet thuis..
We zitten heerlijk in onze lanai en genieten van de oerwoud geluiden (kikkers, krekels en andere geluiden) Het is bijna zonde om naar binnen en naar bed te gaan. Toch moeten we t niet te laat maken, morgen gaan we beginnen in Animal Kingdom en vanwege de nieuwe attractie waarvoor ik geen fastpass heb kunnen bemachtigen willen we daar met openingstijd zijn want de rijen lopen op tot over de 100 minuten..
En dan willen we in de avond ook nog naar hollywoodstudios voor Fantasmic dus dat zal een leuke maar zware dag worden.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat speciaal een wasbeer in je tuin dat maak je in Purmerend toch ook niet mee
    Heb je alleen schmink gekocht voor Halloween ? Een spook voor op je huis lijkt mij ook wel wat
    Heerlijk zeg zo een pool bij het huis en straks naar animal kingdom heel veel plezier en veel foto’s maken kus van je tante 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat een leuke visite zon lief wasbeertje,hij is niet bang om zo dichtbij te komen.
    En hopenlijk kan je morgenavond na een lange dag lekker in de jaccuzi i s zo lekker he,maar moet ie wel een beetje warm zijn..

    BeantwoordenVerwijderen