vrijdag 25 juli 2014

Las Vegas

Heerlijk geslapen vannacht maar als ik wakker word heb ik ineens erge buikpijn. Pijnstiller genomen en nog een poosje blijven liggen en dan gaat t weer. Wel zijn we nu veel later dan wat we gepland hebben. We gaan dus maar rechtstreeks naar de outlets en zullen daar dan wel wat eten. Op de tomtom zien we dat south premium outlets het dichts bij zijn dus gaan we daar heen. Als we er om 11.30 aankomen is het lekker rustig en kunnen we dichtbij een van de ingangen parkeren. Als eerste gaan we naar de information kiosk en ruil ik de coupon die ik tuis heb uitgeprint om voor een couponboekje met allerlei kortingen. Als eerste gaan we naar Osh Kosh be Gosh en we vinden veel leuke kleren voor Sophia. Mooie broeken, een blouse, een trui, een legging. Hierna gaan we eerst eens wat eten in het foodcourt, Sophia eet heerlijk een bord spaghetti weg, mijn moeder een soort wrap en ik een broodje. Na het eten gaan we naar Tommy Hilfiger, normaal gesproken een van mijn lievelings winkels maar nu is het een enorm gestreste bedoening met personeel bij de kleedruimtes die je als potentiele dief behandeld. Gelukkig was het meisje bij de kassa daarna weer heel aardig en hebben we wel weer leuke dingen gekocht. Voor mijn moeder een blouse en voor Sophia twee mooie  vesten, een blouse en een spijkerrokje.
Bij Calvin Klein koop ik de nieuwe one summer en een vestje en mijn moeder een blouse. Bij Adidas kopen we schoenen voor een van mijn neefjes. Bij Clarks schoenen voor Kader. Bij de Disneystore krijgt Sophia eindelijk haar Woodypop (Jessie heeft ze vorig jaar in Orlando gekocht) en ze is er zo superblij mee. Ik koop ook nog een nachtpon voor haar van prinses Sofia. Als je zelf Sophia heet en een nieuwe Disneyprinses heeft jouw naam moet je daar toch iets van hebben. Mijn moeder koopt voor haar verjaardag alvast een broodtrommel en drinkflesje van prinses Sophia. Zelfs in de Disneywinkels wordt ze weer prinses genoemd en ze krijgt van een medewerker een button. Na de Disneystore zien we dat t al 14.30 is. Omdat we om 17.30 bij de riddershow moeten zijn en ik Sophia beloofd dat we nog gingen zwemmen moeten we eigenlijk gaan maar ik wil nog graag een jurk kopen. Vlakbij de uitgang zit de Dressbarn en hier koop ik twee leuke jurken. Als we weer een keer winkelen wil ik deze winkel wel wat uitgebreider bekijken. Terug naar de auto, een stukje buiten lopen heet, heet, heet… De auto heeft ook even de tijd nodig om af te koelen. Bij t hotel halen we wat lekkers te drinken bij Starkbucks en dat drinken we op de kamer op. Dan gaan we lekker zwemmen. Het hotel heeft vier zwembaden waarvan er een 18+ is en we dus niet kunnen gebruiken. De andere drie proberen we alle vier. Een ziet er heel mooi uit met een glijbaan en watervallen. Het is heel gek, het is zo heet maar als je uit het water komt voelt het koud aan. Het is wel lastig dat er geen klok is bij het zwembad is. We vragen het aan een van de lifegards die denkt 16.30 maar als we even verder zwemmen en het aan iemand vragen blijkt het al 17.10 te zijn dus moeten we heel snel opschieten, ons omkleden en naar de Tournaments of the king, de riddershow waar we naar toe gaan.

Het is een hele leuke show met paarden en allerlei ridderwedstrijden, dans en zelfs vuurwerk en dat terwijl we zitten te eten. Leuke avond. Om 19.30 is de show afgelopen, we twijfelen nog even of we nog iets zullen gaan doen maar omdat we morgen vroeg op moeten voor de rit door Death Valley lijkt ons het geen goed idee. Op de kamer, ruimen we de koffers weer in, vooral alle nieuwe spulletjes moeten ook weer een plaatsje krijgen en we kijken lekker tv op de kamer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten