donderdag 15 augustus 2024

geen fotowaardige dag

 Zoals eerder vermeld iets na mijn gebruikelijke tijd wakker 8.10 en ik ben de enige, ik werk rustig het blog bij, mijn moeder volgt een uur later. We gaan eerst even ontbijten en binnen op Hayday maar om 10.30 gaan we lekker bij het zwembad zitten, zwemmen, lezen, (even mijn ogen dicht) weer lezen, snoepen want we gaan bijna weg uit het huis, we hebben nog een voorraadje en die is nu aangevuld met al dat Halloween snoep. 

De roofvogel vliegt nog over, ook een stel gieren er wordt door een vliegtuigje in de lucht Jesus geschreven.

Om 12.15 laat Sophia zich zien en zwemmen we samen. Bij de buren is de poolguy bezig maar gelukkig komt ie niet bij ons want dan mag je een uur het water niet meer in. Om 15.00 gaan we ons klaar maken en om 16.00 stappen we in de auto voor een (misschien laatste) shop sessie. Deze keer is de beurt aan Posnerpark, het winkelcentrum dat vlakbij ons huis zit. We stoppen eerst bij Marshalls, net zo'n soort winkel als Ross maar iets netter. 

Mijn moeder koopt hier een blouse, Sophia een zwart topje en ik koop voor Kader een overhemd. 

Dan naar de overkant van de straat waar Ross zit, bij de vorige Ross had Sophia een Michael Kors tas gezien die ze wilde hebben als schooltas maar hij was iets te duur als verjaardagscadeau, nu had ze bedacht dat ze m toch graag wilde en dan zelf wilde bijbetalen maar helaas deze Ross heeft m niet. 

Ik koop bij Ross een spijkerbroek van DKNY voor een klein bedragje, Sophia koopt nepwimpers en voor Kader nog een overhemd.

Dan naar de walmart die is hier weer 7 mijl vandaan, we gingen altijd naar deze Walmart toen we hier voor de eerste keer een huis hadden gehuurd. We kopen nog wat dingen die we mee naar huis willen hebben zoals pijnstillers, nagellak, koffie, een fles wijn voor op de cruise. En nog wat dingen zoals een brood voor morgenochtend. Bij de subway kopen we lekker een broodje. Sophia eet die van haar meteen helemaal op in de auto. Ik de helft en mijn moeder had maar een halve en daar eet ze ook de helft van op. 

Bij het huis eten mijn moeder en ik de resten van onze sub op en Sophia nog een restant spaghetti van de Olive garden. 

Nu komt er een rot klus, inpakken! Morgen gaan we nog een dag naar Magic Kingdom en als we daar vandaan komen hebben we er geen zin meer in en overmorgen moeten we om 9.00 dit huis uit zijn. Ik maak een koffer met spullen die we pas thuis weer nodig hebben dan hoef ik die op de cruise niet te ontruimen, ik vul een van de handbagage koffers met onze fishextenders en een deel van het snoep. Mijn moeders spullen moeten er dan bij mij bij en Sophia het andere deel van het snoep. Het is nu redelijk gelukt, er liggen hier en daar nog wat losse spulletjes maar die moeten maar morgen en overmorgen want het is al 21.45 en we willen nog in de Hottub. Ik ga eerst met mijn moeder en als zij het voor gezien houdt met Sophia, dan hou ik het ook voor gezien hou blijft Sophia er alleen in. Ik maak nog het blog wat vanavond minder werk is want ik heb vandaag geen foto gemaakt. 

1 opmerking:

  1. Lekker winkel dagje en uitrust dagje gehad
    Geniet nog een keer van animal kingdom

    BeantwoordenVerwijderen